fbpx

תוכן ויראלי

תוכן ויראלי

מהו תוכן ויראלי? מהם היתרונות שלו? ומהם 10 הכללים ליצירת תוכן ויראלי מוצלח?

תוכן ויראלי הוא תוכן שגורם לגולשים רצון לשתף אותו, וככל שיש יותר שיתופים לתוכן זה כך בעצם הוא הופך להיות יותר ויראלי.

היום ברשתות החברתיות ישנם תכנים ויראליים שהגיעו למיליוני אנשים באמצעות השיתופים, וכל זה קרה ללא השקעה כספית בשיווק ופרסום, אולי במקרים מסיומים הושקעו כספים מינימליים.

אני אומר את זה כדי שתבינו את הפוטנציאל העצום של התוכן הויראלי ולמה כדאי לכם להשקיע ביצירת תוכן כזה.

תארו לעצמכם שהצלחתם ליצור סרטון וידאו ויראלי שקשור לעסק שלכם. עכשיו תחשבו כמה פרסום חינמי תוכלו לקבל בזכות זה שהסרטון שלכם ויראלי, ומגיע לאלפי או עשרות אלפי או מאות אלפי אנשים.

התוכן הויראלי יכול להיות פוסט כתוב או סרטון וידאו.

במאמר זה אלמד אתכם את 10 הכללים העיקריים ליצירת תוכן ויראלי.

10 הכללים ליצירת תוכן ויראלי

  1. רגש – ככל שתצליחו לעורר רגש חזק יותר בצופים או בקוראים כך התוכן שלכם יהיה יותר ויראלי. הרגש שהכי מעודד שיתוף הוא רגש של התפעלות ואחריו צחוק.
  2. אופטימיות – תיצרו תכנים אופטימיים, בני אדם נוטים לשתף תכנים אופטימיים מאשר תכנים שליליים.
  3. רשימה של 10 דברים – פוסט או סרטון שהתוכן שלו מחולק לרשימה של "10 דברים" יהיה ויראלי יותר. לדוגמה 10 כללים, או 10 טיפים, או 10 טעויות נפוצות וכו'.
  4. אגו – תוכן שמלטף את האגו של הקוראים ויראלי יותר.
  5. אמינות – ככל שהתוכן שלכם יהיה אמין יותר כך הוא גם ויראלי יותר.
  6. תמונה – הוספת תמונה לפוסטים כתובים מגבירה את הויראליות של התוכן.
  7. תוכן ארוך – תוכן ארוך ומושקע יותר ויראלי מתוכן קצר.
  8. מוניטין – ככל שליוצר התוכן יש יותר מוניטין, כך התוכן שלו יהיה ויראלי יותר.
  9. תוכן שימושי – ככל שהתוכן שלכם יהיה שימושי יותר כך הוא יהיה ויראלי יותר.
  10. סרטוני וידאו – כדאי לכם ליצור סרטוני וידאו, כי בעידן של היום סרטוני הווידאו הם הויראליים ביותר.

לסיכום…

תהיו יצירתיים, תהיו מקוריים, תנסו להכניס לתוך התוכן שלכם כמה שיותר כללים מהרשימה. יכול להיות שבתכנים הראשונים שלכם תכשלו, אבל אל תוותרו לעצמכם. כי כאשר תצליחו ליצור תוכן ויראלי מצליח, ההשקעה שלכם תהיה משתלמת ותזכו לפרסום אדיר לעסק שלכם

שתף את הפוסט

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

אודות הכותב

עידו הלפרין

עידו הלפרין

עידו הלפרין הוא הבעלים והמייסד של האתר עידן הדיגיטל. במשך שנים עידו חקר ולמד את תחום השיווק הדיגיטלי, היום אפשר להגיד שהוא כבר מאסטר בתחום זה. לצד התשוקה הגדולה לתחום השיווק הדיגיטלי,
עידו הוא גם איש רוח, הלומד כל יום מספר שעות במסגרת ישיבה.

עידו הלפרין

עידו הלפרין

עידו הלפרין הוא הבעלים והמייסד של האתר עידן הדיגיטל. במשך שנים עידו חקר ולמד את תחום השיווק הדיגיטלי, היום אפשר להגיד שהוא כבר מאסטר בתחום זה. לצד התשוקה הגדולה לתחום השיווק הדיגיטלי,
עידו הוא גם איש רוח, הלומד כל יום מספר שעות במסגרת ישיבה.

הרשמה לניוזלטר

אחת לשבועיים נשלח אליך למייל פוסט איכותי בנושא שיווק דיגיטלי. מזמין אותך להירשם לקבלת הבונוס המיוחד הזה!

הרשמה לניוזלטר

אחת לשבועיים נשלח אליך למייל פוסט איכותי בנושא שיווק דיגיטלי. מזמין אותך להירשם לקבלת הבונוס המיוחד הזה!

דברו איתי

סגירת תפריט
דילוג לתוכן