fbpx

בניית דף נחיתה – עשה זאת בעצמך

בניית דף נחיתה

בניית דף נחיתה – מהו דף נחיתה? מהם היתרונות שלו? מהם הכללים לבניית דף נחיתה מוצלח? וכיצד כותבים אותו נכון?

דף נחיתה הוא דף אינטרנט יחיד, בניגוד לאתר אינטרנט הבנוי מדפים רבים.

בעוד שבאתר אינטרנט בדרך כלל מניעים את הלקוח הפוטנציאלי למגוון פעולות, בדף נחיתה מניעים את הלקוח הפוטנציאלי לפעולה אחת ספציפית.

לרוב ההנעה לפעולה תהיה קנייה, השארת פרטים (ליד), או שהלקוח יתקשר אליכם.

כאשר ממקדים את תשומת לבו של הלקוח הפוטנציאלי למסר אחד ספציפי, למיקוד זה יש יותר כוח להשפיע עליו מבחינה פסיכולוגית, וכך הסיכוי גדל שאותו לקוח יבצע את הפעולה.

בסופו של דבר המטרה של דף הנחיתה היא לגרום ללקוח להרגיש שהוא הגיע בדיוק למוצר או השירות שהוא חיפש.

במאמר זה אלמד אתכם כיצד לתכנן דף נחיתה בעצמכם.

כללים לבניית דף נחיתה מוצלח

  • חשוב לכתוב כותרת עם תועלת ברורה של המוצר או השירות שמניעה לפעולה.
  • על דף הנחיתה להיות מעוצב באופן מקצועי, כך שהעיצוב יעביר את המסר הספציפי שמניע לפעולה.
  • דף הנחיתה צריך להחיל טקסט (אפשר בבולטים) עם כל התועלות של המוצר או השירות. בנוסף לתועלות אפשר גם להוסיף בולטים של הכאבים באי שימוש של המוצר או השרות.
  • כדאי להכניס גם תמונות או סרטון שממחישים את השימוש במוצר או בשירות.
  • יש להכניס טופס להשארת פרטים כמו שם, מייל וטלפון. כאשר הלקוח הפוטנציאלי משאיר את הפרטים זה נקרא "ליד".
  • מומלץ מאוד להכניס הוכחות המלמדות כמה המוצר מוצלח או כמה השירות מוצלח.

אפשר לדוגמה להכניס סרטון שבו לקוח שהשתמש במוצר או קיבל את השירות, מספר כמה המוצר הוא מוצלח או כמה השירות היה טוב.

  • מומלץ להכניס קישור שבו ניתן לקבל מידע מורחב על המפרסם, זה יכול להיות למשל קישור לדף הבית.

כיצד לכתוב את התוכן לדף הנחיתה?

כדי לכתוב נכון את דף הנחיתה עליכם להקפיד על השלבים הבאים:

קהל היעד

ראשית אתם צריכים להבין מי קהל היעד שלכם? מה מעניין אותו? מה חשוב לו לדעת? ומה הוא אוהב? כאשר אתם עונים על השאלות האלו אתם מבינים איך לכתוב את התוכן לדף נחיתה שלכם, תוך כדי שהוא משתלב עם אופי קהל היעד שלכם.

כותרת

בראש דף הנחיתה עליכם לכתוב כותרת שמציגה את התועלת העיקרית של המוצר או השירות שלכם, חשוב שהיא תהיה ספציפית,.ובנוסף שהכותרת תעורר חשק להמשיך לקרוא את דף הנחיתה.

הצרכים והרצונות של קהל היעד שלכם

בשלב זה עליכם לכתוב כיצד המוצר או השירות שלכם פותר את הבעיות של הלקוח הפוטנציאלי שלכם? או כיצד הוא עונה על הצרכים והרצונות שלו?

בידול מהמתחרים שלכם

בשלב זה תכתבו מה מיוחד בכם? למה כדאי לרכוש מכם ולא מן המתחרים שלכם?

הצעה שאי אפשר לסרב לה

בשלב זה עליכם לכתוב הצעה שאי אפשר לסרב לה לרכישת המוצר או השירות שלכם. חשוב לתת ערך רב.

עוד סיבות למה כדאי להשאיר פרטים

כאן תכתבו עוד סיבות למה כדאי ללקוח הפוטנציאלי להשאיר את הפרטים שלו. ככל שיהיו לכם יותר סיבות משכנעות כך הסיכוי שהלקוח הפוטנציאלי ישאיר פרטים גדל.

הוכחות

בשלב זה חשוב מאוד להכניס הוכחות שהמוצר או השירות שלכם באמת מוצלח. תכניסו המלצות של לקוחות מרוצים, ניתן להכניס גם מחקרים שמוכיחים שהמוצר או השירות שלכם מוצלח. בעצם כל דבר שיכול להגדיל את האמון של הלקוח הפוטנציאלי בכם יהיה טוב.

לסיכום…

עכשיו יש לכם מושג מהו דף נחיתה וכיצד לתכנן אותו נכון. זכרו דף נחיתה הוא כלי חזק מאוד ליצירת לידים ובסופו של דבר הוא יוצר הרבה לקוחות משלמים.

שתף את הפוסט

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

אודות הכותב

עידו הלפרין

עידו הלפרין

עידו הלפרין הוא הבעלים והמייסד של האתר עידן הדיגיטל. במשך שנים עידו חקר ולמד את תחום השיווק הדיגיטלי, היום אפשר להגיד שהוא כבר מאסטר בתחום זה. לצד התשוקה הגדולה לתחום השיווק הדיגיטלי,
עידו הוא גם איש רוח, הלומד כל יום מספר שעות במסגרת ישיבה.

עידו הלפרין

עידו הלפרין

עידו הלפרין הוא הבעלים והמייסד של האתר עידן הדיגיטל. במשך שנים עידו חקר ולמד את תחום השיווק הדיגיטלי, היום אפשר להגיד שהוא כבר מאסטר בתחום זה. לצד התשוקה הגדולה לתחום השיווק הדיגיטלי,
עידו הוא גם איש רוח, הלומד כל יום מספר שעות במסגרת ישיבה.

הרשמה לניוזלטר

אחת לשבועיים נשלח אליך למייל פוסט איכותי בנושא שיווק דיגיטלי. מזמין אותך להירשם לקבלת הבונוס המיוחד הזה!

הרשמה לניוזלטר

אחת לשבועיים נשלח אליך למייל פוסט איכותי בנושא שיווק דיגיטלי. מזמין אותך להירשם לקבלת הבונוס המיוחד הזה!

דברו איתי

סגירת תפריט
דילוג לתוכן